مصطفی جامه بزرگ

دست نوشته های من

مصطفی جامه بزرگ

دست نوشته های من

مصطفی جامه بزرگ

بایگانی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

من مصطفی جامه بزرگ

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ق.ظ

اگه من منم پس اونا کین؟!!


بعد از مدت بسیار طولانی اومدم به فضای وبلاگ نویسی و ..

یک دفعه مواجه شدم با برخی مطالب عجیب و غریب!

نمیدونم کدوم بیکاری مدام به دنبال اسم من مطلب نوشته و منتشر کرده!

وبلاگ قبلیم هم که در بلاگفا بود و حذف شده بود یکی ثبت کرده و توش تبلیغ vpn کرده!

خدا انشا الله عاقبتمون رو بخیر کنه


۹۵/۰۳/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی