مصطفی جامه بزرگ

دست نوشته های من

مصطفی جامه بزرگ

دست نوشته های من

مصطفی جامه بزرگ

بایگانی

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

ایستاده در غبار

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ق.ظ

صبح دیروز نقدهای به فیلم سینمایی ایستاده در غبار رو مطالعه می کردم. غالبا تحسین کرده بودند بجز فراستی!

بعد از افطار در یکی از سینماهای خوب تونستم فیلم رو ببینم. خوب از جهت تازه ساخت بودن سینما و صدا و نظم و..

ریتم فیلم دقیقا شبیه کار قبلی کارگردان در تلویزیون بود(مستند شهید حسن باقری - آخرین روزهای زمستان) البته با این تفاوت که ما فقط صدای راویان واقعه رو می شنیدیم و تصاویر انها پخش نمی شد و چند تفاوت کوچک دیگر.


اثرگذارترین صحنه یا سکانس، بنظرم قسمت شهادت شهید وزوایی بود. اگر شرایطش بود دوست داشتم چند دقیقه ای گریه کنم!


+نمایش اتفاقات بسیار باورپذیر و طبیعی بود.مخاطب کاملا حس می کرد که غلو و صحنه سازی در کار نیست.مثلا ماجرای درگیری احمد متوسلیان و شهید وزوایی یا ماجرای درگیری متوسلیان و حسن باقری پشت بیسیم و ...


+در کل اثر خوبی بود..باید یک دست مریزاد گفت به سازمان رسانه ای اوج که انصافا خوب کار میکنه.



نظرات  (۲)

۰۳ تیر ۹۵ ، ۰۶:۳۳ منتظرالمهدی
سلام دوست عزیز
شما سازمان رسانه ای اوج رو میشناسید ؟
اطلاعاتی دراین زمینه میخواستم اگر لطف کنید 
پاسخ:
سلام و درود
اطلاع بسیار مختصری دارم و اون اینکه در زمینه ی رسانه فعالیت خوبی دارند. فعالیتشون هم در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایرانه
همین
کدوم سینما؟
با رفقا یا .؟
پاسخ:
یا؟

خخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی